سرعت خرید را لمس کنید


 

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

سبدک با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس در شهرهای زیر فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر ایران را هم پوشش می‌دهد.

روزهای تعطیل در سال 1395 که سبدک هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد به شرح زیر است:

  - 1 فروردین

  - 13 فروردین                                         

  - 14 خرداد                                         

  - 20 مهر

  - 21 مهر

  - 30 آبان

  - 8 آذر

  - 22 بهمن

نکات:

 - تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر قزوین می‌شود.

اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

-  به خریداران کفش توصیه می‌شود برای تست سایز از دقایقی که هنگام تحویل گرفتن کالا در اختیار دارند، استفاده کنند.

- توصیه می‌شود تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

- برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری  کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن ، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه "تماس با ما" این موارد به خدمات پس از فروش سبدک اطلاع داده شود.

- در صورت ارسال کالاهای گروه فرش توسط تحویل اکسپرس سبدک، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش،  سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن  کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.